Egyre több fejtörést okoznak egyes cégeknek az önfenntartás okos módjai, hisz már nem az első hulláma éri a válságnak a hazai vállalkozói szektort. Mindenképp jól meg kell választani, milyen könyvelővel dolgoztatunk, vagy, hogy milyen pénzügyest veszünk fel, de ha ilyenből jól választottunk, ő talán hallott is már róla, hogy van egy új lehetőségünk egy csomó mindent még pluszban megspórolni. Ez pedig nem más, mint a szekhelycentrum.hu!
Megspórolni egy csomó mindent? – miért így fogalmazok? Nos, a székhelyváltoztatás nem csak a bérleti díjak és egyebek terén tart a vállalkozásunknál, cégünknél egy csomó pénzt, ami amúgy kicsúszna a kezünkből kevesebb körültekintés esetén, és nem csak a rezsit és ilyeneket kell átgondolnunk, hanem még a személyzeti politikánkon is változtathat.
Ugyanis a szekhelycentrum.hu összes székhelybérleti csomagjában benne foglaltatik, hogy egyfajta kisebb titkárság fog nekünk dolgozni, ott a helyszínen. Ha, ismétlem bármelyik fajta székhelyszolgáltatásukat vesszük igénybe. Így lesz, aki intézi a postánkat is, biztosítanak bizonyos esetekben tárgyalót számunkra, és gondolhatunk még bármi hasonlóra. Nem hallottunk eddig ilyesmiről? Részletek mindenestül itt: szekhelycentrum.hu.
A kattintás után látni fogjuk, hogy több helyszínen is lehet általuk bejelentett székhelycímünk. Úgy értem, válogathatunk, hogy melyik felkínált helyszínt választjuk. Ha nem valamelyik fővárosit (amiről azt gondolnánk, hogy különlegességet kölcsönöz a cégünknek, a belvárosi címmegadás lehetősége által), akkor másmilyen úton még magasabb fokára hághat a spórolásunk, például a 0%-os IPA-val.
Nem késlekednék tehát, ha elszálltak a költségeim. A szekhelycentrum.hu segít mondjuk azoknak, akiknek nincs is válójában szükségük nagyobb fizikai székhely fenntartására, de kezdő, induló cégeknek is megkönnyíti az alapítást. Számos jó szolgáltatás vár náluk!